برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال امام راحل با ۷۰۰ نیروی شهربان


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در راستای آسایش زائران و حفظ شأن این مراسم معنوی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود رنجبریان در این باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پهنه‌بندی فضای محیط حرم مطهر امام خمینی(ره) و بزرگراه‌های اطراف، نظم و انضباط محیطی شایسته این مراسم معنوی با همکاری شرکت شهربان و سایر دستگاه های خدمات رسان، روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد برقرار خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک به تردد آسان زائران، تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای شهربان و حریم بان به عنوان پرسنل همراه زائر در چهار ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) آماده خدمت رسانی خواهند بود.

رنجبریان گفت: رفع سدمعبر در سه نوبت، پیشگیری از ازدحام جمعیت (سدمعبر انسانی)، همکاری با پلیس راهور و راهنمایی شهروندان و هدایت خودروها برای جلوگیری از سدمعبر و ترافیک، همکاری با سایر دستگاه‌های خدمات رسان(آتش نشانی، نیروهای خدمات شهری و …)،گشت‌زنی و حضور مستمر در پهنه‌های مشخص شده برای انجام وظایف محوله در برقراری انضباط شهری از جمله اقدامات شرکت شهربان در مراسم ارتحال امسال خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، مدیرعامل شهربان خاطرنشان کرد: در سی‌ و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۷۰۰ نیروی شهربان با ۱۵۰ دستگاه خودرو و ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت، انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا