برپایی جشنواره یکصدسالگی مفاتیح الجنان با حمایت‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



مدیرکل اداره تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره یکصدسالگی مفاتیح الجنان روز نهم خردادماه به کار خود پایان می‌دهد، گفت: این جشنواره که با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ دعا و نیایش برگزار می‌شود با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی معاونت قرآن و عترت همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، حامد منیری مدیرکل اداره تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام این خبر گفت: جشنواره یکصد سالگی مفاتیح الجنان با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ دعا و نیایش از منظومه جشنواره‌های تبیین تحت حمایت معاونت قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محورهای این همایش تجلیل از آثار برگزیده حول موضوع دعا و مفاتیح و نیز موضوع آواها و نغمات و همچنین آموزش دعا است.

مدیرکل اداره تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت یادآور شد: در این مراسم که نهم خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود آیت‌الله صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران، آیت‌الله رمضانی دبیر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

منیری تاکید کرد: این جشنواره توسط موسسات مردمی قرآنی تحت حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط معاونت قرآن و عترت برگزار شده است.

وی افزود: از جمله حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان به کمک در امور مقدمه‌سازی این جشنواره، تجلیل از برگزیدگان مقالات علمی، پژوهشی و برگزیدگان آواها و نغمات، چاپ و نشر مفاتیح الجنان و راهبری محتوایی و اجرایی از افتتاحیه تا اختتامیه و همچنین برگزاری نشست‌های خبری در معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه اشاره کرد.

به گفته منیری یکی دیگر از حمایت‌های وزارتخانه متبوع جانمایی مناسب غرفه مفاتیح الجنان در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم بوده است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا