برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در تهران / اعلام روش‌های مشارکت مردم

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزای پویش شور عاطفه‌ها با شعار « با هم مشق عشق بنویسیم » به منظور کمک به دانش آموزان تحت حمایت در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام اینکه به دلیل همزمانی با ایام اربعین حسینی، امسال نیز پویش جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود، گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی دانش آموزان تحت حمایت، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد جامعه در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان،تأمین نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل دانش آموزان تحت حمایت، برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین جهت پویش ملی شور عاطفه‌ها با شعار «مشق عشق بنویسیم» با هدف کمک به دانش آموزان تحت حمایت در آستانه سال تحصیلی سال جدید  از ۱۵ مردادماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

پرپنچی ادامه داد: این پویش در معابر شهری از هفته سوم شهریورماه، در مصلی‌های نماز جمعه استان تهران در جمعه آخر شهریورماه و در مدارس در هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است نیز بیان کرد: دفاتر اداره کمیته امداد در سراسر استان تهران، مراکز نیکوکاری و مدارس از مکان‌هایی هستند که خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: خیّران و مردم  نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷  ، کد دستوری# ۱*۰۲۱*۸۸۷۷*  و همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‏-۰۲۱ و درج عدد ۱۶ یا کمک‌های خود  را  واریز کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا