برگزاری یادواره ۱۰۰ شهید شهر نراق در ۱۱ خردادماه



ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان دلیجان گفت: اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری توسط دستگاه‌ها پیگیری شود تا به سرعت تخصیص پیدا کند.

مهندس ابوالفضل قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که چهارشنبه ۱۰ خرداد در سالن جلسات فرمانداری دلیجان برگزار شد، در ارتباط با اقدامات انجام شده برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: مسئولیت کمیته اعزام بر عهده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولیت کمیته فرهنگی بر عهده اداره ارشاد و سازمان تبلیغات بوده و این کار توسط سپاه پیگیری خواهد شد. کمیته بهداشت توسط شبکه بهداشت و درمان برنامه‌ریزی شده و مسئولیت آن با اداری و مالی فرمانداری بوده و نظارت و بازرسی آن نیز بر عهده معاونت سیاسی فرمانداری است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی، تشکیل کمیته و برگزاری جلسات در چند نوبت انجام شده است. ما نسبت به حضرت امام(ره) رسالت و وظیفه داریم. امسال حدود ۶۰۰ نفر سهمیه برای اعزام به مرقد حضرت امام(ره) برای ما در نظر گرفته شده است و در بخشداری مرکزی و شهر نراق نیز برنامه‌هایی تعیین شده است.

وی افزود: پنجشنبه میزبان هزار نفر از افسران دانشگاه امام حسین(ع) هستیم که طبق سنت ۲۸ سال پیشین، هرساله راه را به صورت پیاده از اصفهان به سمت دلیجان طی می‌کنند و پس از حضور در نماز جمعه قم، به سمت مرقد حضرت امام حرکت خواهند کرد و فردا شب در مصلای دلیجان حضور پیدا خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مقرر شده در قالب اکیپ‌هایی از خانواده معظم شهدا بازدید کنند و اکیپی از این افراد در نراق حضور پیدا خواهند کرد.

قاسمی با اشاره به حضور رئیس دفتر فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر مستقر در ایران در دلیجان گفت: برنامه‌های خوبی با حضور ایشان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دلیجان برگزار شد و وعده‌های خوبی در این زمینه داده شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۰۰ شهید شهرستان نراق در روز پنجشنبه، اظهار کرد: شایسته است تا همه دستگاه‌ها در این مراسم حضور حداکثری داشته باشند.

وی با گله از کم‌توجهی برخی دستگاه‌ها به گرامیداشت و برگزاری مراسمات و آذین‌بندی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: دستگاه‌های اداری شهرستان در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت با توجه به بودجه‌های تعریف شده، توجه ویژه‌ای به برگزاری مراسم های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر توسط سپاه ناحیه دلیجان اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های آتی مفصل‌تر و باشکوه بیشتر و آنگونه که شایسته خانواده شهدا است برگزار شود.

فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به زمان سه ماهه تا آغاز هفته دولت، تصریح کرد: ادارات با هماهنگی با دستگاه‌های بالادستی خود پروژه‌هایی را که قرار بر افتتاح است، پیگیری کنند تا در هفته دولت به یاد دولت‌مردان شهید برنامه‌های مفصلی داشته باشیم.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات و بودجه‌های دوره اول سفر ریاست جمهوری به استان‌ها در دور دوم این سفرها گفت: دستگاه‌ها اعتبارها را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل، این مشکلات را با مجموعه‌های بالادستی خود مطرح کنند تا این اعتبارات در زمان مناسب تخصیص پیدا کند.

وی با اشاره به حضور ۵ نفر از وزرا طی دو ماه گذشته در شهرستان دلیجان اظهار کرد: مصوبات و اعتبارات تعیین شده در این سفرها پیگیری شود تا در زمان مقرر به صورت مناسب تخصیص داده شود.

وی افزود: طرح رایحه خدمت وظایفی را همچون سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان تا ملاقات با محرومین بر دوش مسئولین قرار داده است. این طرح را در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانیم پاسخگوی دستگاه‌های مسئول باشیم.

وی با تاکید بر نظم اداری گفت: حضور مسئولان ادارات و نهادها در جلسات بعدی ضروری است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از روسای پیشین توزیع برق و اداره حفاطت محیط زیست شهرستان دلیجان تقدیر و جواد صفری به عنوان مدیر جدید توزیع برق و سعید حسنی به عنوان سرپرست اداره حفاطت محیط زیست دلیجان، معرفی شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا