بنیاد مستضعفان ۵۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان غربی هزینه کرده است



ایسنا/آذربایجان غربی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در یک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان غربی هزینه کرده که بخشی از آن مربوط به زلزله خوی بوده است.

پرویز فتاح شنبه ۱۳ خرداد در جلسه بررسی روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی افزود: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان به زلزله‌زدگان شهرستان خوی است.

وی اضافه کرد: اولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله‌زدگان بود و تا زمانی که همه خانه‌های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را متقبل شده و تامین می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هر چند اولویت ما، کمک به ساخت واحدهای مسکونی است، ولی برای کمک به مدارس، خانه‌های بهداشت و مساجد نیز در راستای تامین سیمان مورد نیاز آماده‌ایم و این موارد بعد از بررسی‌های لازم و با محوریت بنیاد مسکن تامین خواهد شد.

فتاح با اعلام اینکه ما حاضر هستیم به بازسازی منازل ایتام کمک کرده و در این راستا مشارکت کنیم، افزود: برای مرکز دیالیز خوی نیز در صورت نیاز کمک خواهیم کرد.

وی با قدردانی از مردم خوی اظهار کرد: مردم شهرستان خوی در کمک به مصیبت دیده ها پیشتاز بودند و همه نظام نیز برای کمک به مردم این منطقه پای کار آمد.

فتاح با بیان اینکه مردم باید به ما نمره بدهند، یادآور شد: خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شده و رضایت مردم در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان، تاکید کرد: یکی از مهمترین موارد در منطقه، ضدزلزله بودن واحدهای مسکونی به ویژه واحدهایی است که ساخته می‌شود و باید برای مقاوم سازی فکر اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا