بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

دستگاه های تصفیه آب خانگی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده و شرکت های مختلفی سعی بر تولید آن را داشته اند. این دستگاه ها در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشند. در اینجا می خواهیم به بررسی یکی از این بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم.

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

معرفی برند سی سی کا:

برند سی سی کا یکی از قدیمی ترین برند های تصفیه آب خانگی در دنیا می باشد که از سال ۱۹۷۳ فعالیت خود را در تایوان آغاز کرده است. این شرکت ابتدا با تولید قطعات دستگاه تصفیه آب مثل فیلتر ها و پمپ و مخزن فعالیت خود را شروع کرد. سی سی کا از پیشرفته ترین و مجهز ترین تجهیزات و تکنولوژی برای تولید محصولات خود استفاده می کند.تمام قطعات مربوط به دستگاه های تصفیه آب در خود همین شرکت تولید می شوند و بهترین کیفیت را دارند. این دستگاه ها به روش اسمز معکوس که یک روش بین المللی و بهترین روش است آب را تصفیه می کند که باعث می شود املاح مضر آب به خوبی حذف شود و سختی آب کاهش یابد. حال می خواهیم سه نوع از مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا را به شما معرفی کنیم:

سی سی کا مدل CCK_RO+ORP+ENERGY

این دستگاه با روش اسمز معکوس در طی هشت مرحله و با هشت فیلتر آب را تصفیه می کند. با فیلتر قلیایی که دارد آب را دارای خواص آتی اکسیدانی ( ضد سرطانی ) می کند و سبب قلیایی شدن آب می شود که این امر باعث کاهش مشکلات گوارشی و کاهش قند و چربی بدن می شود.  فیلتر ممبران ۱۳ لایه آن می تواند املاح مضر آب را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف کند و تمامی میکروب ها و آلودگی ها و فلزات سنگین آب را از بین ببرد. این دستگاه با ترکیباتی که به آب اضافه می کند موجب شادابی پوست و انرژی زا بودن آن می شود. بو و طعم آب را بهبود می بخشد و آب شیرین کن نیز است. PH آب را تنظیم می کند و از سختی آب می کاهد. مخزن گالن آن ۱۶ لیتر است، دارای بوستر قوی ۱۲۵ psi  می باشد و بدون صدا و لرزش است. با برق ۲۴ ولت کار می کند. دارای شیر تنظیم املاح بوده و در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و شیر برداشت اهرمی آن نیز بر رو سینک قرا می گیرد.  قابلیت نصب به ساید را نیز دارد . این دستگاه تمامی استاندارد های جهانی NSF,CE,FDA و Water Quality   را داراست

سی سی کا مدل CCK-RO-ORP-UV

این مدل دستگاه تصفیه آب سی سی کا پیشرفته ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که با سیستم اسمز معکوس و اشعه فرا بنفش، طی هشت مرحله و با هشت فیلتر آب را تصفیه می کند. فیلتر مرحل آخر آن از نوعی اشعه ماورا بنفش استفاده می کند که توانایی کشتن میکروب ها و انواع ویروس موجود در آب را دارد و ۹۹٫۹۹ درصد موجودات زنده آب را از بین می برد. فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی آن املاح مضر را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون از بین می برد. هم چنین فیلتر های این دستگاه آلودگی های معلق و گل و لای های آب را حذف می کند و طعم و بوی آب را بهبود می بخشد. فیلتر قلیایی کننده آن نیز سبب آنتی اکسیدانی شدن آب می شود. املاح موجود در آب که برای بدن مورد نیاز هستند مثل منیزیم و کلسیم را حفظ می کند. PH آب ا تنظیم و سختی آب را پایین می آورد. بدون صدا و لرزش و  دارای مخزن ۱۶ لیتری و گیج فشار بزرگ روغنی و ترانس است. با برق ۲۴ ولت کار می کند و کم مصرف است. مجهز به شیر تنظیم املاح بوده و توانایی شیرین کردن آب شور را دارد و مانند مدل های دیگر در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و شیر برداشت اهرمی آن نیز بر روی سینک قرار می گیرد. قابلیت نصب به ساید را نیز دارد.این دستگاه نیز تمامی استاندارد های جهانی را داراست.

سی سی کا مدل CCK-RO-39R6

این دستگاه که تمامی استاندارد های جهانی را دارد در شش مرحله و با شش فیلتر و به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کند. فیلتر ممبران آن از نوع ۱۳ لایه آمریکایی بوده و تا ۰۰۰۱/۰ میکرون می تواند املاح مضر آب را حذف کند. توانایی شیرین کردن آب شور را دارد و تمامی گل و لای و آلودگی های آب را از بین می برد. انواع ویروس ها و فلزات سنگین مثل جیوه و آرسنیک را از آب می گیرد و بو طعم و مزه آب را بهبود می بخشد. هم چنین مواد معدنی مورد نیاز بدن که در آب موجود است را حفظ می کند. با برقی ۲۴ ولت کار می کند و بسیار کم مصرف است. مخزن آب ۱۶ لیتری با گیج فشار بزرگ دارد. دارای بوستر قوی بدون صدا و لرزش است.  قابلیت تنظیم PH آب را نیز دارد. مجهز به شیر تنظیم املاح بوده و به راحتی قابل حمل است.در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و توانایی نصب به ساید را هم دارد.

خرید از نمایندگی تصفیه آب سی سی کا 

شرکت تصفیه آب رادگستر نوین با سابقه ای بیش از ۱۶ سال در زمینه واردات انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل است که تمامی دستگاه را مستقیما از کمپانی تولید کننده وارد می کند و نمایندگی معتبر سی سی کا در ایران می باشد. با خرید از این شرکت از اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل می کنید و قیمت دستگاه تصفیه اب سی سی کا را پایین تر از قیمت بازار از راد گستر نوین خریداری می نمایید.

خرید از نمایندگی تصفیه آب سی سی کا 

هم چنین شما از یک سال گارانتی طلایی بهره مند می شوید و تمامی مراحل ارسال و نصب آن نیز رایگان خواهد بود. قبل از خرید با مشاوران و کارشناسان حرفع ای شرکت در رابطه با خرید دستگاه مناسب منزل یا محل کار خود صحبت می کنید و ا آن ها شما را  راهنمایی خواهند کرد. پس از اتمام مهلت گارانتی، تمامی خدمات از جمله عیب یابی، هواگیری، تعویض فیلتر و غیره ا هزینه ی بسیار کم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شرکت راد گستر نوین با ارائه ی دستگاه تصفیه آب با کیفیت و بازدهی بالا، خیال شما را از هر جهت آسوده خواهد کرد. همین حالا می توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید. فرصت را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا