بیانیه رهبر شیعیان بحرین درباره هتک حرمت قرآن کریم در سوئد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی المقاوم، «آیت الله عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: هدف از به آتش کشیدن قرآن کریم ایجاد هر و مرج و از بین بردن امنیت جهانی است.

آیت الله قاسم با صدور بیانیه ای عنوان کرد: به آتش کشیدن قرآن توسط یک شخص تندرو و جاهل با حمایت و نظارت پلیس سوئد یک جنایت فردی نیست، بلکه یک جنایت دولتی است.

وی اظهار داشت: این اقدام نشانه پَستی فرد و دولت است و همه جنایت هایی که توسط جاهلیت اروپا انجام می شود از همین نوع و یک جنایت مشترک است.

رهبر شیعیان بحرین اضافه کرد: چنین جنایت ها و تجاوز آشکار به مقدسات دینی و فتنه افروزی در جهان در چارچوب آنچه که آزادی بیان نامیده می شود، یک حماقت کامل است؛ زیرا آنها معتقدند که انسان مانند حیوان آزادی مطلقی دارد.

وی تاکید کرد: به شمار آوردن اهانت، دروغ، بهتان و تجاوز به مقدسات به عنوان آزادی یک دروغ، مغالطه و حلیه گری و برخلاف مواضع عملی آنان است وگرنه چگونه صهیونیسم ستیزی را ممنوع می دانند و انکار کنندگان هولوکاست را مجازات و آتش زدن پرچم همجنس بازان را محکوم می کنند؟ آیا این امور محدود کردن آزادی های شخصی نیست؟

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: جنایت های مستمر در اهانت به مقدسات در غرب در مقابل چشمان بیش از یک میلیارد انسان و با سکوت و حمایت دولت ها، نشانگر نیت پلید آنها برای ایجاد فتنه و هرج و مرج روی زمین و از بین بردن امنیت جهانی است.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا