بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی



سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است: 

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

فرارسیدن سومین سالروز شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران با وفای ایشان، یادآور رشادت دلیرمردان بی ادعایی است که در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای دینی و معنوی رشد کرده و پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه و خداجویی خود را با شهادت در راه حضرت حق دریافت کردند.

بصیرت، ولایتمداری و عدم تردید در مواجهه با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، ویژگی بارز شهید سلیمانی محسوب می‌شود. در سال‌هایی که دشمنان با استناد به ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده در منطقه، هاله‌ای از ابهام و غبار در برابر افکار عمومی دنیا ایجاد کرده و در تلاش برای لاپوشانی تروریسم تکفیری ساخته و پرداخته دستان خود بودند، شهید سلیمانی و یاران ایشان با بهره‌گیری از عنایت الهی و در سایه توسل به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از کیان امت اسلامی پرداختند.

ایجاد انسجام و هم افزایی میان اجزا و اعضای جبهه مقاومت، رصد هوشمندانه نقشه دشمنان و اقدام به هنگام در میدان نبرد علیه تروریسم تکفیری، در سایه فرماندهی این شهید بزرگوار و مخلص رخ داد و نتیجه آن در هم شکستن نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس در منطقه بود.

بی دلیل نبود که سردمداران استکبار، انتقام موفقیت این سردار رشید اسلام در پیروزی بر داعش را در عملیاتی ناجوانمردانه در فرودگاه بغداد گرفتند.

«دشمن شناسی» و «ولایتمداری» دو رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود. بدون شک دل سپردگان این مکتب مقدس در سایه شناخت ماهیت و حربه‌های دشمنان و پیروی از ولایت فقیه، مسیر نورانی حاج قاسم را تا پیروزی نهایی بر باطل ادامه می‌دهند. خون پاک و دعای شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت در این مسیر بدرقه پیروان راه حق خواهد بود. انشاالله

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا