بیانیه گام دوم انقلاب در نمایشگاه خوشنویسی



برای نخستین بار، نمایشگاه خوش‌نویسی و نقاشی‌خط با عنوان «خط خُطوه»، مجموعه‌ای از آثار سیدهدایت موسوی، با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر، در آستانه دهه مبارک فجر، نمایشگاه خوش‌نویسی و نقاشی‌خط سیدهدایت موسوی، هنرمند نوگرای معاصر، با عنوان «خط خُطوه»، در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مجموعه «خط خُطوه» حاصل سه سال مطالعه و کار سیدهدایت موسوی بر روی ظرفیت‌های بصری و تجسمی متنِ بیانیه تمدن‌ساز گام دوم انقلاب اسلامی است که در راستای این گفتمان، تولید و ارائه شده و پس از این نمایشگاه به‌صورت مرقع خطی منتشر خواهد شد.

این مجموعه‌ آثار مشتق‌شده از فرم‌های متنوع خوش‌نویسی، شامل ۱۸ اثر کتابت نستعلیق، دوازده اثر قطعه نستعلیق، هجده اثر سیاه‌مشق و دو اثر نقاشی‌خط، برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز سه‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۶، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه مذکور می‌توانند تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، همه‌روزه (به‌جز ایام تعطیل)، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به موزه هنرهای معاصر فلسطین، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۷۴، مراجعه کنند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا