بیانیه گرامیداشت هفته سازمان انتظامی کشور

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته سازمان انتظامی کشور، امنیت درون زا، بومی و مردمی در میهن اسلامی را عامل عصبانیت و هجمه های دشمنان انقلاب و نظام به مدافعان امنیت و نظم عمومی در کشور دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است:
حافظه تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران سرشار از صحنه‌ها و لحظاتی است که ‌نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و شجاع سازمان انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و مقابله با بسترها و عوامل سلب آرامش و به مخاطره انداختن امنیت جامعه در آن جلوه‌گری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: توطئه شیطانی دشمنان برای تجزیه کشورمان و به تحلیل بردن قدرت درونی آن که بیانگر عصبانیت رژیم‌های یاغی  و پلیدی مانند ایالات متحده امریکا، دولت جعلی و موقتی صهیونیستی و انگلیس خبیث از ایران قوی و قدرتمند است همواره در برخورد با سد پولادین ارکان امنیتی کشور به ویژه سازمان انتظامی خنثی و ناکام مانده است.

این بیانیه ایستادگی و مقابله با مجرم و تامین امنیت جامعه را در زمره مهمترین وظایف سازمان انتظامی کشور توصیف و با اشاره به کارنامه پرافتخار مدافعان امنیت و نظم عمومی کشور در عرصه رویارویی با مجرمین و حمله کنندگان به هنجارهای جامعه اسلامی و همچنین مقابله قدرتمند با اراذل اوباش و اشرار مسلح تصریح کرده است: پلیس هوشمند، مقتدر، حرفه‌ای، کارآمد و مردمی که موجب اعتماد و آرامش مردمان ایران عزیز است از سرمایه های بزرگ و گران سنگ میهن اسلامی است که حمایت و پشتیبانی از آن  تقویت و تحکیم زیرساخت‌های امنیت ساز کشور را تضمین می‌کند.
این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمانهای بلند شهیدان گرانقدر و تاریخ‌ساز سازمان انتظامی جمهوری اسلامی به ویژه شهدای مظلوم آن در صحنه اغتشاشات و آشوب گری‌های اخیر دشمن و تبریک هفته فراجا به خانواده بزرگ انتظامی و حافظان امنیت و نظم جامعه اسلامی، تضعیف پلیس را حمله به ارکان امنیت ساز کشور توصیف و تاکید کرده است:بی‌شک ملت شریف، فهیم و قهرمان ایران بدون اعتنا به تبلیغات گمراه کننده بدخواهان برای تضعیف سازمان انتظامی کشور و دیگر مدافعان استقلال، امنیت و اقتدار میهن اسلامی؛ با الهام از تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) قدردان فرزندان عزیز خود در این مجموعه افتخار آمیز بوده و به عمله ها و پیاده نظام های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اجازه نخواهند داد با توسل به ابزارهای شیطانی ناجوانمردانه و روایت سازی های جعلی و وارونه، ستون‌های استحکام و اقتدار ملی ایرانیان را  تهدید و متزلزل سازند.

سردار کارگر همچنین در نامه‌ای به سردار اشتری فرمانده  کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران،فرار رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این نامه‌ آمده است:

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی):”امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.”

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم  کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با   درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛
با احترام فرا رسیدن هفته انتظامی را خدمت حضرتعالی، معاونین، فرماندهان و کارکنان تلاشگر و مجاهد فی سبیل الله مجموعه انتظامی کشور تبریک وتهنیت عرض می نمایم.
۱۳ مهرماه، مجالی برای تقدیر و سپاس از جان برکفان و غیورمردانی است که تلاش در جهت برقراری امنیت، آزادی و نظم در جامعه را وجهه همت ساخته اند و امنیت و ثبات در سایه هوشمندی و درایت استوار آنان تجلی یافته است.
یقینا اقدامات مومنانه، متعهدانه و مسئولانه کارکنان بابصیرت و زحمتکش انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای ماموریت‌ها با تاسی به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، آن نیرو را به یک مجموعه ممتاز و اثربخش در صحنه خدمت به نظام و میهن اسلامی تبدیل کرده است.
 ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از خداوند قادر و متعال آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای جنابعالی و همکاران محترمتان مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا