بیرانوند: داور عجولانه ترابی را اخراج کرد/ سجادی برای ورزش زحمت کشیده است



دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش تاکنون زحمت زیادی کشیده و امیدوار است به کارش ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: به هواداران برای قهرمانی نیم فصل تبریک می‌گویم اما هنوز چیزی تمام نشده است. آقای گل محمدی هم به ما گفته بود باید نیم فصل را با پیروزی تمام کنیم تا با روحیه بالا و تمرکز بالا نیم فصل دوم را خوب برگزار کنیم. بازی خوبی بود و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر را نشان دادیم. محمد عمری فوق العاده بود و در اختیار تیم کار کرد و امیدوارم بتوانیم همینطور ادامه دهیم.

او با بیان این‌که وظیفه‌ام این است به پرسپولیس کمک کنم، گفت: تیم ما یک سال متفاوت را می‌گذراند و از عقب بازیسازی می‌کنیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. خداراشکر امروز از نظر بازیسازی عملکرد خوبی داشتم و به تیم کمک کردم. 

بیرانوند درباره اخراج ترابی بیان کرد: حیف است ترابی را از دست دادیم. او بازیکن کلیدی ما است و داور عجولانه ترابی را اخراج کرد. با این حال جایگزین‌های خوبی برای ترابی داریم و بهترین بازی‌ها را انجام خواهیم داد.

او درباره ماجرای توهین به علی دایی گفت: بی احترامی به اسطوره‌های ما ناراحت کننده است. قبلا هم یک نفر به فوتبالیست‌ها توهین کرده بود و من جلو رفتم و گفتم به فکر ورزشکاران و فوتبالیست‌های ما باشند. وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، دیگران هم می‌آیند و حرف می‌زنند. آن شخص دنبال این بود که خودش را بزرگ کند. مردم قضاوت می‌کنند. علی دایی برای ما بزرگ و عزیز است. بسیاری از مردم ایران را به اسم علی دایی می‌شناسند. من از این مساله ناراحتم و امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

بیرانوند درباره آینده تیم‌ملی عنوان کرد: امیدوارم برای تیم ملی اتفاق خوبی بیفتد. جام ملت‌های آسیای پیش رو بسیار سخت خواهد بود چون تیم‌های آسیایی بسیار قدرتمند شده‌اند. تیم ما هم تیم خوبی است اما امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود.

او در رابطه با صحبت‌های وزیر ورزش درباره پیشنهاد پناهندگی به بازیکنان تیم ملی گفت: حمید سجادی برای ورزش ما بسیار زحمت کشیده است. من باور نمی‌کردم که اینقدر کنار تیم ملی است و کنترل می‌کند. وزیر قبلی این کار را نمی‌کرد اما او زحمت زیادی می‌کشد. امیدوارم کارش را ادامه دهد چون ورزشی است و به ورزش کمک می‌کند. 

انتهای پیام 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا