بیکاری مردم باعث مشکلات دینی در جامعه می‌شود

ایسنا/قم یک مرجع تقلید گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه‌ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار حجت‌الله عبدالملکی، وزیر رفاه کار و امور اجتماعی، که در دفتر ایشان برگزار شد، با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم، عنوان کرد: درهمه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید گر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است.

وی بیان کرد: اما اگر دست‌به‌دست هم دهیم می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم. لذا واردشده است من کان لله کان الله له نگویید: «نمی‌توان و نمی‌شود» بلکه باهمت، همه کارها حل‌شدنی است.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه‌ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: ما سرمایه زیاد داریم عمده آن است درست به کار گرفته شود. سعی کنید به‌گونه‌ای مدیریت کنید که نفع آن به جوانان برسد همچنین کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت دربیاورید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا