تامین برق مراکز حساس از ژنراتور پشتیبان در صورت بروز حادثه



ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به تامین برق مراکز حساس از ژنراتور پشتیبان در صورت وقوع حادثه گفت: آسیب‌دیدگی شبکه برق اهواز بر اثر حادثه پیش‌آمده با تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی مرتفع شد و هم‌اکنون شبکه برق‌رسانی پایدار است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شرایط تامین برق شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به افزایش بار روی شبکه به دلیل افزایش مصرف، احتمال بروز حوادث افزایش پیدا می‌کند و با توجه به اهمیت تامین برق پایدار، حساسیت گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه برق در منطقه ۲ اهواز افزود: به دنبال افزایش مصرف برق، روز پنجشنبه ۱۱ خرداد تجهیزاتی از شبکه دچار حادثه شد که بلافاصله پس از وقوع این مسئله نیروهای عملیاتی برق با حضور در محل تلاش جهت رفع آسیب‌دیدگی شبکه را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پاسخ به خبر “قطعی ۱۱ ساعته برق در بیمارستان رازی اهواز” گفت: به دنبال بروز این اتفاق زمینه تامین برق بیمارستان رازی از ژنراتور پشتیبان مهیا شد و خوشبختانه تامین برق بیمارستان در اثر این حادثه بدون وقفه ادامه یافت و بیمارستان لحظه ای بی برق نبود.

شیاری عنوان کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی هم‌اکنون تجهیزات آسیب‌دیده از حادثه تعمیر شده و شبکه برق اهواز پایدار است.

وی با اشاره به تامین برق مراکز حساس از ژنراتور پشتیبان در صورت وقوع حادثه گفت: با توجه به اینکه مراکز حساس موظف به داشتن دیزل ژنراتور هستند، در صورت قطعی برق، برق آن ها به وسیله همین دیزل ژنراتورها تامین خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا