تبدیل وضعیت ۸۰ درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های دولتی لرستان



ایسنا/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در دستگاه‌های دولتی ۸۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده و در بخش خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازنا که سوم بهمن‌ماه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با محکومیت اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در راستای تروریست خواندن سپاه پاسداران و اعلام حمایت جامعه ایثارگران از سپاه پاسداران، اظهار کرد: هیچ‌چیزی در دنیا جای سپاه پاسداران را نخواهد گرفت.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در طرح ملی مسکن جلساتی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شده و طر-ح ملی مسکن ایثارگران به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: در حوزه مسکن ایثارگران در شهرستان ازنا کمترین مشکل و در برخی شهرستان‌ها بیشترین مشکل را داریم که رفع این مشکل در اولویت و دغدغه جدی بنیاد شهید است.

هاشمی ادامه داد: تسهیلات کمک خرید مسکن در حال پرداخت هستند و برخی شهرستان‌ها با توجه به شرایط افراد و کسانی که در اولویت هستند، پرداخت تسهیلات روند خوبی دارد.

وی تبدیل وضعیت ایثارگران را مطالبه جدی بنیاد شهید خواند و گفت: در طول پنج ماه اخیر نزدیک به سه هزار نفر در دستگاه‌های مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند و برخی ادارات کل استان به‌صورت صدرصد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در حوزه تبدیل وضعیت نیروها با شهرداری‌ها مشکل داریم، اضافه کرد: در دستگاه‌های دولتی در استان ۸۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده است و در این بخش‌های خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان لرستان یادآور شد: بنیاد شهید پای کار قرار دارد و از ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: ساماندهی، ساخت و مرمت گلزار شهدا توسط بنیاد شهید انجام می‌شود و انتظار می‌رود شهرداری نیز در حفظ و نگهداری گلزار شهدا ایفای نقش کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت فیلم و چاپ کتاب خاطرات شهدا نیز بنیاد شهید حمایت خود را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا