تبریک کاظمی به “خزعلی” برای انتصابش به عنوان معاون امور زنان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی؛ انتصاب « دکتر انسیه خزعلی» را به عنوان «معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده» تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام تبریک علیرضا کاظمی آمده است: انتصاب شایسته سرکار عالی که از زنان دانشمند، فعال و توانمند کشور هستید به عنوان معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را صمیمانه تبریک عرض میکنم و برایتان توفیق روزافزون در این عرصه مهم و کلیدی آرزومندم.

نقش برجسته زنان و اثرگذاری ایشان در پرورش نسل، هسته محوری و جهت دهی سبک خانواده و ارتقای فرهنگ و اعتبار بخشی اجتماع، ممتاز و بی بدیل است. الگوپذیری زنان و دختران شایسته کشورمان از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) مایه فخر و مباهات است. وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی کشور ضمن اعلام آمادگی کامل برای توسعه تعاملات و همکاری های مشترک، افتخار می‌کند که با بیشترین بخش از زنان و دختران جامعه در ارتباط است؛ وجود ۵۰۰هزار زن شاغل و ۷میلیون دانش آموز دختر گستردگی امور زنان و دختران در آموزش و پرورش را گواه می‌دهد.

امید است در پرتو عنایات خداوند سبحان و با حضور سرکار عالی در این عرصه شاهد گسترش همکاری ها و تدابیر عالمانه و گشایش های کار ساز در پرتو دولت مردمی برای ایران قوی باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا