تجلیل از ۱۸ ورزشکار جوانمرد داخلی و بین‌المللی



طی مراسمی که توسط سازمان بسیج ورزشکاران صورت گرفت از ۱۸ ورزشکار داخلی و بین المللی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی از مبارزه امتناع کردند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامیان ملت مظلوم فلسطین، امروز یکشنبه ۱۸ دی با حضور محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش، مریم کاظمی پور معاونت وزیر در امور بانوان، امیر فولادی رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون زورخانه‌ای و جمع دیگری از روسای فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان ملی و جامعه ورزش در سالن همایش سپاه محمد رسول الله برگزار شد.

در این مراسم از ۱۳ورزشکار داخلی (فاطمه قاسمی، وحید مومنی (رشته کاراته)، مبینا علی نسب(شطرنج)، یونس امامی، محمدصادق فیروزپور،  امیرمحمد یزدانی و محمدحسین محمودی (کشتی)، سید میرهاشم حسینی (تکواندو)، مهران احمدی (بازیهای رایانه ای)، نسیم صفایی و نیما رستم پور (بدمینتون)، مهدی الفتی (ژیمناستیک) و ۵ ورزشکار بین المللی از کشورهای لبنان و سودان که از مبارزه برابر نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سینا کلهر معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقه ندادن و به رسمیت شناختن حریفان رژیم صهیونسیتی یک اتفاق جمعی است و همه از جمله ورزشکار، مربی، مدیر و حتی رسانه در آن نقش دارند.

وی افزود: وقتی ورزشکاری که چند سال تلاش کرده تا مدال جهانی بگیرد، اما به خاطر حفظ آرمان‌ها از این مدال می‌گذرد، همه در چنین اتفاقاتی باید پشت هم باشند. ورزشکاری که ایثار کرده، نباید از حق خود کنار گذاشته شود.

کلهر اضافه کرد: ورزشکاری که به خاطر دفاع از مظلوم از حق خودش گذشته، مقامش قابل مقایسه با طلا نیست.

وی تاکید کرد: پرچم حمایت از مظلوم بر زمین نمی‌ماند، همواره در دنیا، جوانمردانی هستند که این پرچم را بردارند. نمونه این موضوع را در جام جهانی توسط تیم مراکش مشاهده کردیم، حمایت از مظلوم یک اتفاق مادی نیست و همه آنهایی که در این مسیر قدم برداشتند، اجرشان را خواهند گرفت، این مسیر تا روزی که قدس آزاد شود، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا