تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی کالاهای اساسی شهروند به مناسبت روز پدر و دهه فجر


مدیرعامل شرکت شهروند از تخفیف ویژه ۱۰ تا ۵۰ درصدی کالاهای اساسی فروشگاه شهروند به مناسبت میلاد امام علی(ع) روز پدر و ایام دهه فجر خبر داد.

داود قربانیان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح تخفیفات فروشگاه های شهروند در ایام ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع)، بیش از ۱۵۰ قلم کالای اساسی مصرفی و لوازم منزل را با تخفیف ویژه ۱۰ تا ۵۰ درصدی به مشتریان عرضه می‌کند. 

وی افزود: همزمان با فرارسیدن روز پدر و آغاز ایام دهه فجر، فروش فوق العاده شهروند برای انواع اقلام اساسی، پوشاک و  لوازم منزل با تخفیف های ویژه تا سقف ۵۰ درصد آغاز شد.
 
قربانیان ادامه داد: این فروش ویژه از ۱۲ بهمن برای گرامیداشت مقام پدر و ایام دهه فجر با هدف غنی‌سازی و رونق بخشیدن به تنوع کالایی سبد خرید خانواده‌ها، انواع کالاهای اساسی همچون برنج، چای، شیلات، محصولات شوینده و بهداشتی، اقلام سلولزی، سوسیس و کالباس، رب، انواع نوشیدنی، خرما، عسل، لوازم منزل شامل انواع قابلمه و ظروف پخت‌وپز، لوازم آشپزخانه، بلورجات، پوشاک و…آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت شهروند تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای تأمین مایحتاج خود با مراجعه به شعب ۴۸ گانه فروشگاه های زنجیره ای شهروند در مناطق ۲۲ گانه تهران، لواسان، پرند و استان البرز از این تخفیفات ویژه برخوردار شوند. 

وی ادامه داد: فروش فوق العاده شهروند به مناسبت روز پدر و دهه مبارک فجر آغاز و در ایام پیش رو به تدریج و با تنوع کالایی ادامه خواهد داشت و با پایان یافتن این ایام، فروش فوق العاده نوروزی و ماه مبارک رمضان نیز با تخفیف های گسترده‌تر و تنوع کالایی بیشتری میزبان شهروندان و خانواده ها در ایام پایانی سال خواهد بود.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا