ترابی: فشار فضای مجازی اصلا برایم مهم نیست/ ماجرای من و موسوی یک کُری فوتبالی بود


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

مهدی ترابی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود.ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر کنیم.

وی در مورد اینکه چرا این جلسه اینقدر طولانی شد، گفت: جلسه دوستانه‌ای بود. مشکلی که نبود همانجا هم بعد از بازی گفتم یک اتفاق فوتبالی بود که رقم خورد و این مسائل پیش می‌آید. ضربان در بازی بالا است، متأسفانه در آن لحظه من از کوره در رفتم در آن لحظه و از مردم باید عذرخواهی کنیم زیرا مردم داشتن این بازی را نگاه می‌کردند شاید انتظار نداشتن که من اینگونه عصبی شوم. به هر حال این اتفاق رخ داد. این ا تفاق قطعاً فوتبالی بوده و ان‌شاءالله ختم به خیر می‌شود.

وی در مورد اینکه تا حالا سابقه نداشت اینقدر عصبانی شوید، گفت: به هر یکسری صحبت شد و کری خوانده شد اما من نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌ها بسیار دوستانه بود آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به صورت خاص نگاه می‌کردند و دوست داشتن کمک کنند امیدوارم یک رأی خیی خوب صادر شود.

ترابی در مورد اینکه دستور محرومیت موقت شما و موسوی بای بازی فردا پابرجا است یا خیر، گفت: قرار شد تصمیم‌گیری کنند و اعلام کنند.

وی در مورد اینکه این اتفاق در فضای مجازی خیلی پر سروصدا شد و آیا انتظار چنین چیزی را داشتید، عنوان کرد: شما هم قطعاً با این سؤال‌تان می‌خواهید یک جنجال جدید در فضای مجازی بیندازید. بحث با اینها کاملاً فوتبالی بود موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد. همانجا هم بعد از بازی این را اعلام کردم اما چون به نفع یکسری از رسانه‌ها نبود رویش مانور نکردند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که اینها هم قطعاً معلوم‌الحالند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا