تزریق ۳۷۵ هزار و ۱۶۳ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، آمار مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید که این رقم در روز گذشته ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دُز بود .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از ابتدای واکسناسیون کرونا در کشور تا امروز ۱۱ شهریور ، ۴۵۰ هزار و ۷۵۴ نفر نوبت اول واکسن اسپوتنیک و ۳۶۵ هزار و ۲۴۸ نفر نوبت دوم این واکسن و همچنین ۱۳ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۲۵ نفر نوبت اول واکسن سینوفارم و ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۱۳ نفر نوبت دوم واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند. 

همچنین ۵۹ هزار و ۳۸۹ نفر نوبت اول واکسن بهارات و ۵۴ هزار و ۲۱۸ نفر نوبت دوم واکسن بهارات را دریافت کرده‌اند. 

براساس این گزارش، سه ملیون و ۲۷۹ هزار و ۵۱۴ نفر نوبت اول واکسن آسترازنکا و یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۲۵۰ نفر نوبت دوم واکسن آسترازنکا و همچنین دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۶۵ نفر نوبت اول واکسن برکت و ۶۷۵ هزار و ۶۱۴ نفر نوبت دوم واکسن برکت را دریافت کرده‌اند. 

طبق این گزارش، ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر دوز دوم را تزریق کرده‌اند. 

بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید که این رقم در روز گذشته  ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دُز بود به عبارت دیگر طی شبانه روز گذشته ۳۷۵۱۶۳ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است که این عدد روز گذشته ۵۶۶ هزار و ۲۴۱ دُز بود.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا