تشکیل ۱۰ کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر لرستان


ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خبر داد.

عطا حسن‌پور هفدهم دی ماه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر لرستان اظهار کرد: در اجرای خدمات مطلوب به گردشگران ۱۰ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه همه شرایط و امکانات برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان فراهم خواهد شد عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با روش‌های نوین تبلیغاتی ازجمله اپلیکیشن کاربردی لرستان سفر، تمامی محورها و مسیرهای گردشگری، تأسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان به همراه تولیدات صنایع‌ دستی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

حسن‌پور بیان کرد: به منظور هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، جلسه استانی ستاد خدمات سفر هر ۱۵ روز یکبار برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، برگزاری منظم ستادهای شهرستانی و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد، نظافت اماکن و مسیرهای اصلی و محورهای گردشگری، ساماندهی پارکینگ‌ها، روشنایی معابر، ارائه خدمات مخابراتی، اتمام طرح‌های عمرانی در سطح استان نهایت تا ۲۵ اسفندماه، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و ساماندهی بازارچه‌ها ازجمله مواردی بود که در این نشست در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

همچنین در این نشست برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‌ها به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران پرداختند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا