تصویب لایحه سقف‌بدهی ایالات‌متحده طلا را پایین کشید



قیمت طلا امروز(پنجشنبه) کاهش یافت زیرا دارایی‌های پر ریسک پس از تصویب لایحه سقف‌ بدهی ایالات‌متحده در آستانه نشست تنظیم سیاست‌های کلیدی فدرال رزرو افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۱۷ و ۳ دقیقه بعدازظهر به وقت شرقی با ۴.۱ درصد افزایش به ۱۹۶۶ دلار و ۵۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۲۱ درصد افزایش به ۱۹۶۷ دلار و ۵۰ سنت رسید.

کارلو آلبرتو دکاسا، تحلیلگر خارجی در Kinesis Money گفت: سرمایه‌گذاران با توجه به تصویب لایحه سقف بدهی اکنون دارایی‌های ریسک‌پذیر بیشتری را ترجیح می‌دهند.

بر اساس گزارش رویترز، سهام جهانی با تصویب لایحه سقف‌ بدهی در مجلس نمایندگان افزایش یافت، در حالی که روز چهارشنبه مقامات فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره در ژوئن اشاره کردند، دلار از اوج خود عقب نشینی کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که تورم منطقه یورو در ماه گذشته بیش از حد انتظار کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳.۴۵ دلار رسید، در حالی که پلاتین یک درصد جهش کرد و به ۱۰۰۳ دلار و ۴۱ سنت رسید اما همچنان نزدیک به پایین‌ترین سطح هفت هفته‌ای بود. پالادیوم با ۱.۸ درصد افزایش به ۱۳۸۶ دلار و ۴۷ سنت رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا