تعطیلی یک دانشگاه در روز چهارشنبه/ امکان حذف دروس برای دانشجویان ۲ دانشگاه


دانشگاه‌های تهران برمبنای تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه، “غیرحضوری” شدند و تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان، یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها است.

به‌ گزارش ایسنا، دانشگاه‌های استان تهران در ارتباط با برگزاری امتحانات در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری تصمیمات متفاوتی اتخاذ کرده‌اند، اما بر اساس آنچه  تاکنون اعلام شده، غلب دانشگاه‌های تهران، فردا چهارشنبه امتحانات پایان‌ترم خود را برگزار می‌کنند.

دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره برگزاری امتحانات برمبنای تقویم آموزشی تصمیم‌گیری کرد.

بر این اساس، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی باید به صورت “حضوری” در امتحانات پایان‌ترم  هفته جاری شرکت کنند.

دانشگاه صنعتی‌شریف

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی‌شریف، امتحانات پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی جاری را در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه طبق برنامه از قبل اعلام‌شده، برگزار می‌کند.

با توجه به تصمیم مسئولان این مرکز آموزشی، دانشجویان دارای بیماری‌های خاص و تنفسی در صورت لزوم می‌توانند با ارائه سوابق پزشکی و تایید بهداری دانشگاه اقدام به حذف پزشکی درس خود کنند.

دانشگاه علامه طباطبائی

بنابر تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، امتحانات این دانشگاه به صورت “حضوری” برگزار می‌شود و دانشجویان باید به صورت حضوری در امتحانات پایان‌ترم شرکت کنند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مسئولان دانشگاه امیرکبیر اعلام کردند که این مرکز آموزشی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه “تعطیل” است.

دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی

براساس تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر، زمان برنامه امتحانی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی تغییر نمی‌کنند و دانشجویان می‌بایست به صورت “حضوری” در امتحانات پایان‌ترم که طی این دو روز برگزار می‌شود، شرکت‌کنند.

دانشگاه علم‌وفرهنگ

معاونت آموزشی دانشگاه علم‌وفرهنگ درخصوص برگزاری امتحانات این مرکز آموزشی به صورت حضوری تصمیم‌گیری کرد. بر این اساس، دانشجویان با حضور در دانشگاه در امتحانات پایان‌ترم شرکت می کنند.

روابط عمومی دانشگاه علم‌وفرهنگ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، عدم حضور دانشجویان دارای بیماری‌های ریوی و تنفسی و سایر بیماری‌های مرتبط، به منزله درخواست “حذف آموزشی درس” است.

دانشگاه الزهرا

بنابر تصمیم مسئولان دانشگاه الزهرا،امتحانات پایان‌ترم نیم‌سال اول سال تحصیلی‌ جاری  از روز سه‌شنبه ۲۷ دی تا اطلاع ثانوی در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

تا به این لحظه، سایر دانشگاه‌ها درباره روند برگزاری امتحانات پایان‌ترم در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه، اطلاعیه‌ای صادر نکرده‌اند.

این گزارش تکمیل می‌شود…
 


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا