تغییر دبیر کمیته ملی پارالمپیک بدون اطلاع هیات اجرایی


محمد تابع سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک در حالی از سوی رییس کمیته ملی پارالمپیک کنار گذاشته شده که اعضای هیات اجرایی در جریان این تغییرات نبودند.

به گزارش ایسنا، غفور کارگری ۲۲ آذر امسال در حالی با کسب ۳۹ رای از ۵۰ رای ماخوده به مدت ۴ سال رییس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد که در جریان برگزاری مجمع محمد تابع را که در زمان محمود خسروی وفا دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود به عنوان سرپرست دبیری منصوب کرد.

در حالی که قرار بود بعد از تشکیل جلسه هیات اجرایی، کارگری وضعیت دبیر کمیته ملی پارالمپیک را مشخص کند، طی چند روز گذشته بدون اطلاع اعضای هیات اجرایی با کنار گذاشتن محمد تابع و مشخص نکردن جایگزین او، سبب اعتراض برخی از اعضای هیات اجرایی نسبت به این تغییر و تحولات شده است.

محمد تابع با تایید این خبر به ایسنا گفت: چند روزی است که دیگر سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیستم و اطلاع هم ندارم چه کسی مسوولیت دبیر اجرایی را برعهده خواهد گرفت.

همچنین محمدرضا مظلومی یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با بی‌اطلاعی نسبت به تغییر سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، اظهار کرد: درست نیست که بدون اطلاع اعضای هیات اجرایی، دبیر اجرایی را تغییر دهند. از زمان حضور غفور کارگری در ریاست کمیته ملی پارالمپیک، هیات اجرایی دو جلسه تشکیل داده که متاسفانه دبیر معرفی نشده است. درست نیست که رییس کمیته ملی پارالمپیک بدون تشکیل جلسه با اعضای هیات اجرایی، به تنهایی تصمیم‌گیرنده باشد.

هادی رضایی یکی دیگر از اعضای هیات اجرایی با اظهار بی اطلاعی نسبت به این موضوع، افزود: من نیز به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی اطلاعی نسبت به تغییر سرپرست دبیر اجرایی کمیته ندارم.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا