تقدیر استاندار تهران ازمدال آوران المپیکی/پیگیری برای اختصاص ۲واحدمسکونی به افتخارآفرینان تهران

استاندار تهران با اشاره به اینکه باید نگاه جامع به همه رشته های ورزشی داشته باشیم تا زمینه تحول تحرک و پویایی در ابعاد مختلف فراهم شود، گفت: جهت اختصاص دو واحد مسکونی در شهرهای جدید به مدال آوران المپیکی استان تهران پیگیری لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از ورزشکاران المپیکی استان تهران ضمن تبریک به مدال آوران المپیکی سجاد گنج زاده و علی داوودی گفت: تلاش قهرمانان و مدال آوری آنها باعث خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی می شود و نشاط، غرور ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر شعف زیادی در مردم ایجاد می کند. ورزش در ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی و پر کردن اوقات فراغت اهمیت زیادی دارد و امروز تمام بررسی‌های علمی و پزشکی نشان داده ناراحتی های اسکلتی مثل آرتروز و ناراحتی‌های گوارشی با تغذیه سالم قابل برطرف شدن می باشد.

وی افزود: المپیک توکیو شرایط سختی برای ورزشکاران داشت چرا که تمرینات آنها به جهت محدودیت های کرونایی با مشکلاتی همراه بود با این حال ورزشکاران استان تهران موفق به کسب مدال شدند که جای تقدیر و تشکر دارد. باید نگاه جامع به همه رشته های ورزشی داشته باشیم تا زمینه تحول تحرک و پویایی در ابعاد مختلف فراهم شود.

در این جلسه به جهت مطرح شدن مشکل مسکن این ورزشکاران، استاندار تهران در حین جلسه به صورت تلفنی پیگیری لازم را جهت اختصاص دو واحد مسکونی به مدال آوران المپیکی استان تهران انجام داد. بر این اساس مقرر شد اختصاص دو واحد به ورزشکاران در شهرهای جدید بر مبنای شرایطی که قهرمانان المپیکی داشته باشند، تسریع شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا