تلاش برای رفع مشکلات بیمه درمان امدادگران هلال احمر



معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر کشور از پیگیری برای حل مشکلات به وجود آمده در بیمه استحقاق درمان امدادگران در روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به مشکل به وجود آمده در بیمه استحقاق درمانی امدادگران گفت: دوشنبه گذشته بعد از مشکلات به وجود آمده در بیمه استحقاق درمان امدادگران، جلسه فوق‌العاده‌ای با نمایندگان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد. در این جلسه، بندهایی از تفاهم‌نامه بیمه‌ای بیمه‌گران پیشنهاد، اصلاح و قرار شد تا طبق زمان‌بندی حق بیمه آذرماه امدادگران در روز دهم این ماه، هزینه بیمه دی‌ماه، پرداخت شود.

وی ادامه داد: با دستور رئیس جمعیت و پیگیری‌های انجام شده، دستور پرداخت حق بیمه آذرماه داده شد؛ این در حالی است که به دلیل تعلل طرف سازمان تامین اجتماعی در صدور سند پرداختی، بروکراسی اداری و تعلل در پرداخت صورت حساب بیمه‌ای، زمان‌بندی پرداخت با مشکل روبه‌‎رو شد؛ بنابراین قطعی ۲۴ تا ۴۸ ساعته‌ای برای مشمولان بیمه به وجود آمد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرادی‌پور اضافه کرد: مشکلات بیمه استحقاق درمان حل شده است و حتی حق بیمه دی‌ماه هم پرداخت شد تا امدادگران دوباره با مشکل روبه‌رو نشوند.

گفتنی است امدادگرانی که پیش از این و یا در مدت زمان بروز مشکل، هزینه‌های درمان خود را به صورت آزاد پرداخت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی و با در دست داشتن اسناد پرداختی، هزینه درمان خود را طبق مصوبات بیمه‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا