تمدید مهلت ارسال آثار به «سوگواره هنر عاشورایی»

دبیر هنری بخش هنرهای تجسمی سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی از تمدید مهلت دریافت آثار تا بیستم شهریورماه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مهلت دریافت آثار «سوگواره هنر عاشورایی» تا بیستم شهریورماه تمدید شد. برای شرکت در این رویداد هنری، هنرمندان سراسر کشور می‌توانند در ۴ بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی‌خط و عکس آثار خود را ارسال کنند.

مهدی حاجی‌محمدی فریمانی، دبیر هنری بخش هنرهای تجسمی سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی، با اعلام خبر تمدید مهلت دریافت آثار تا بیستم شهریورماه گفت: امسال به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا،‌ زمان اعلام فراخوان با تغییراتی همراه شد که سبب شد مدت دریافت آثار از سوی دبیرخانه سوگواره کمتر باشد، اما با توجه به آنکه دوستان هنرمند، خصوصاً در بخش‌های تصویرسازی و نقاشی‌خط،‌ درخواست مهلت بیشتری برای اجرای اثر و ارسال آن را داشتند، این زمان به مدت یک هفته و تا بیستم شهریورماه تمدید شد.

وی افزود: به دلیل آنکه سوگواره هنر عاشورایی در سال گذشته برگزار نشده بود، احتمال می‌دادیم که میزان آثار و تعداد شرکت‌کنندگان کاهش داشته باشد، اما تعداد آثاری که تاکنون به دبیرخانه رسیده است نویدبخش این است که این رویداد هنری که به نام سیدالشهدا مزین است، با استقبال خوب هنرمندان کشور برگزار شود.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند برای ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت، دریافت کد رهگیری و اطلاع از چگونگی ارسال آثار و تقویم برگزاری به سایت artfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا