توجه به دانشگاهیان از الزامات تحقق شعار سال/ علم نافع، زمینه ساز رشد تولید 


ایسنا/گلستان رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به ضرورت توجه و میدان دادن به دانشگاهیان در سال جدید، گفت: این توجه و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه از الزامات تحقق شعار سال است.

دکتر ام کلثوم غلامی امروز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل عظیم الشان دانشگاه همواره مبدا تحولات جامعه است، اظهار کرد: امروز نیز برای ایجاد تحول اقتصادی باید دانشگاه را به عنوان محور و مبدا در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه دولت نیز باید توجه به دانشگاهها را به عنوان یکی از الزامات تحقق شعار سال جدی بگیرد، افزود: دانشگاه و دانشگاهیان بی تردید یکی از خطوط مقدم در اصلاح مسیرهای اقتصادی برای مهار تورم و بسترسازی برای رشد تولید خواهد بود.

رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه استراتژیک و ماموریت گرا در حوزه تحقق شعار سال در حد وسع و رسالت های خود پیشتاز خواهد بود، خاطرنشان کرد: تولید دانش در دانشگاه فرهنگیان به عنوان زادگاه علم نافع قطعا می تواند بسترساز رشد تولید از مسیر تولید دانش تخصصی برای سایر ارگان ها و سازمان ها باشد.

غلامی تاریخچه دانشگاه فرهنگیان را سرشار از خدمت به نهادها و دستگاههای اجرایی دانست و گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و تخصصی تربیت نیروی انسانی ابتدا برای آموزش و پرورش یعنی مرجع تعلیم و تربیت جامعه و بعضا صدور نیروی نخبه به سایر دستگاهها را در کارنامه دارد.

وی بر لزوم نگاه ویژه به دانشگاه فرهنگیان در سال جاری و رفع مشکلات زیرساختی این دانشگاه با شتاب بیشتر تاکید کرد و گفت: یکی از بهترین بسترها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بی تردید دانشگاه فرهنگیان و مسیر تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام
 


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا