تکمیل طرح‌های ورزشی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در اولویت است


ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت:مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تکمیل طرح‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد، از اولویت‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم است.‌

خسرو قمری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرح‌های ورزشی مصوب سفرهای استانی رئیس‌جمهور باید در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش قهرمانی، اضافه کرد: استعدادیابی و شناسایی و معرفی استعدادها در هیئت‌های ورزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا در گام دوم نخبه‌پروری در سطح فدراسیون‌ها دنبال شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اقلیم استان بوشهر ظرفیت بی‌نظیری برای پرورش ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلفی دارد؛ زیرا آب‌وهوای آن متناسب با کشورهای منطقه و شرق آسیا به‌عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای آسیایی است و ورزشکاران این استان را با مشکلی مواجه نمی‌کند.

قمری بیان کرد: بخشی از شرایط ورزش حرفه‌ای استان‌ها متأثر از ساختار و سبک مدیریتی و بخشی بسته به ارتباط با بخش صنعت و استفاده صنایع از ورزش برای جنبه تبلیغاتی فعالیت خود است.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های استانی برای احیای تیم‌های ریشه‌دار استان بوشهر به‌کار گرفته شود و ورزش پایه نیز مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این آئین از تلاش‌های کمال صالح‌احمدی قدردانی و تجلیل و یاسر جمالی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر معارفه شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا