تکواندوی قهرمانی جهان/ ۲ نماینده ایران رقیبان خود را شناختند



با انجام قرعه‌کشی روز اول رقابت‌های جهانی تکواندو باکو ۲۰۲۳، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا(دوشنبه) در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان + ۸ وزن آقایان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت که در روز اول مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان و ۶۸- کیلوگرم آقایان به میدان مبارزه می‌روند.

«تینا مدانلو» و «متین رضایی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز پیکارها خواهند بود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان با حضور ۵۰ تکواندوکار، تینا مدانلو ابتدا با «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری حریف «ندا لعرج» تکواندوکار عنواندار از مراکش خواهد شد. در سمت جدول مدانلو «اسکایلر پارک» رقیب صاحب نام کانادایی و «زونگشی لو» از چین و نفر اول رنکینگ جهانی و طلایی جهانی مکزیک ۲۰۲۲  قرار دارند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم آقایان نیز ۷۳ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند که پرترافیک‌ترین وزن این دوره از مسابقات نیز لقب گرفته است. متین رضایی بر اساس قرعه‌کشی در بالای جدول ابتدا باید با «راج چوهان» از هند رو به رو می‌شود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه نمایندگان سیرالئون و برزیل پیکار خواهد کرد. در سمت جدول رضایی «خاویر پرز پولو» تکواندوکار صاحب نام اسپانیایی و نایب قهرمان رقابت‌های جهانی منچستر ۲۰۱۹ ایستاده است.

هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی است و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می کند. هم‌چنین دکتر رهبری پزشک تیم خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا