تکواندوی قهرمانی جهان/ ۳ نماینده ایران رقیبان خود را شناختند



سه ملی‌پوش تکواندوی ایران در رقابت‌های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان تا ۱۴ خرداد ماه با حضور ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان + ۸ وزن آقایان) برگزار شده و تا روز ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

در روز دوم مسابقات در اوزان ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم بانوان و ۵۸- کیلوگرم آقایان پیگیری می‌شود که «زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل» و «علیرضا حسین‌پور» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در روز دوم  پیکارها خواهند بود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در وزن ۶۷- کیلوگرم ۴۸ تکواندوکار حاضر هستند، ابتدا زینب اسماعیلی «سوبیر جونووا» از ازبکستان روبه‌رو شود و در صورت برتری حریف «میلنا تیتونلی» حریف عنوان‌دار از کشور برزیل خواهد شد. در سمت جدول اسماعیلی «آیا شهاتا» از مصر و «فریدا عزیزوا» تکواندوکار صاحب عنوان از کشور میزبان دیده می شود.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل با حضور ۳۳ تکواندوکار در وزن خود ابتدا «سیمراگلیا» از ایتالیا را پیش‌رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار مونته نگرو و کره جنوبی دیدار می کند. دابین لی از کره جنوبی یکی از پر افتختارترین تکواندوکاران سنگین وزن جهان به حساب می آید. در سمت جدول پوراسماعیل «نادیکا بوزانیچ» از صربستان حضور دارد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ۷۱ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، علیرضا حسین‌پور «وینسنته پیزارو» از شیلی را پیش  رو دارد. از طرفی اگر حسین پور برنده شود باید به دیدار برنده نماینده پناهندگان و کامرون و یا ایتالیا دیدار می کند. «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ و قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مکزیک است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا