تیراندازی در واشنگتن آمریکا/ دست کم ۳ نفر کشته شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، رسانه های محلی از وقوع یک مورد تیراندازی دیگر در ایالت واشنگتن واقع در آمریکا خبر می دهند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، «مت موری» (Matt Murray) رئیس پلیس «یاکیما» در پی تیراندازی در این منطقه در واشنگتن اعلام کرد که دست کم ۳ نفر کشته شده اند.

رئیس پلیس «یاکیما» در این باره گفت: مظنون این حادثه تیراندازی همچنان آزاد است. این یک فرد خطرناک بوده و آزاد بودن وی برای جامعه نیز خطر دارد. ما هنوز انگیزه وی از ارتکاب به این اقدام را نمی دانیم.

گزارش های رسانه ای در این باره حاکیست: حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (به وقت محلی) یک مظنون مَرد به فروشگاه Circle K در بلوار «ناب هیل» (Nob Hill) رفت و شروع به تیراندازی کرد. زمانی که مأموران رسیدند، ۳ نفر کشته شده بودند.

ساعاتی پیش اعلام شد که تنها در طی ۳ روز اخیر و به دنبال وقوع ۲ تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا، پلیس این ایالت در آمریکا اعلام کرد در حادثه‌ای مشابه، یک نفر جان خود را از دست داده است.

حادثه در بلوک ۵ هزار و ۹۰۰ بلوار «ماکارتور» (Macarthur) در ایالت کالیفرنیا رخ داد.

پلیس در این باره خبر داد: در حال حاضر از ۸ قربانی این تیراندازی مطلع هستیم که یکی جان باخته و ۷ زخمی این حادثه هم در وضعیت پایداری قرار دارند.

پلیس این ایالت پیشتر هم اعلام کرده بود که در پی وقوع تیراندازی در شهر «هف مون بی»، دست‌ کم ۷ نفر کشته شده‌ اند.

به گفته پلیس، مهاجم مردی ۶۷ ساله بود که در ۲ مکان متفاوت مردم را به رگبار بسته بود.

روز شنبه نیز در پی تیراندازی در «مونتری پارک» در ایالت کالیفرنیا دست کم ۱۰ نفر کشته و ۱۶ تن نیز زخمی شدند. روز یکشنبه نیز در یک تیراندازی جمعی دیگر در باشگاه شبانه‌ای در شهر «بَتن‌روژ» واقع در ایالت لوئیزیانا، دست‌کم ۱۲ نفر زخمی شدند.

با افزایش تیراندازی‌های مرگبار اخیر در ایالت‌های مختلف آمریکا، جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور شامگاه دیروز از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنا خواست هر چه سریع‌تر قانون منع خرید و استفاده سلاح‌های تهاجمی در این کشور را برای تصویب نهایی روی میز او قرار دهند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا