ثبت نام پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در حیطه های کارآفرینی، مدیریت در نظام سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مطالعات میان رشته ای برگزار می شود.

دانشجویان علوم پزشکی تا ١۵ بهمن ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به سایت هایی که از سوی مراکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه مربوطه خود معرفی شده، نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه‌ها / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور شاغل به تحصیل و یا دانش ‏آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون‌ های کشوری المپیاد در هر دوره کمتر از شش ماه از فارغ‏ التحصیلی آنها گذشته باشد، می‌ توانند بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیل در المپیاد شرکت کنند.

ترویج تفکر خلاق و انتقادی، تشویق کار تیمی، تقویت فعالیت های بین رشته ای، تشویق تبادلات علمی بین دانشگاهی، تلاش جهت ارتقای توانمندی دانشجویان در نقد و حل مسائل نظام سلامت کشور در جوی صمیمی، اخلاقی و پرنشاط، تلاش در جهت دهی به فعالیت های علمی و توسعه حوزه های دانشی جدید در دانشگاه ها و بستر سازی برای ارتقای آموزش و ارزیابی فراگیران در دانشگاه های علوم پزشکی از جمله اهداف برگزاری المپیاد دانشجویی است.

آزمون غربالگری مرحله اول پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در روز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا