جابجایی ۱۳۸ هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ سلام فرمانده با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بیش از ۱۳۸ هزار نفر از شرکت کننده در اجتماع سلام فرمانده، در مجموع رفت و برگشت با مترو تهران و حومه جابجا شدند.

به گزارش ایسنا، مهدی شایسته اصل در این باره اظهار کرد: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز پنجشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۱۳۸ هزار  نفر از شرکت کننده در اجتماع سلام فرمانده بود.

 
وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم ۶۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مراسم نیز ۷۸ هزار نفر از شرکت کنندگان به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه خود منتقل شدند.
 
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: به منظور پیشگیری از تجمع مسافران از ساعت ۱۶ تا دو ساعت پس از اتمام مراسم سرویس دهی در مترو رایگان بود.
 
وی با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در اجتماع سلام فرمانده پرداخت، خاطرنشان کرد: با تلاش تمامی همکاران این شرکت، سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه،
به گفته شایسته اصل، با توجه به حضور بی نظیر شهروندان و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده فاصله حرکت قطارها در خط پنج  متروی تهران کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود، همچنین به منظور سهولت در جابجایی مسافران ۸ قطار فوق العاده در خطوط ۴و ۵ اعزام شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا