جامعه اسلامی خواستار تقویت مقاومت و استکبار ستیزی است


ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیام برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی مقاومت و استکبار ستیزی است. ملت ما خواستار تقویت و ادامه راه مقاومت سردار شهید سلیمانی هستند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع نمازگزاران مرکز مازندران، با استناد به آیه قرآن کریم، اظهار کرد: کسانی که ایمان بیاورند و با تقوا باشند خدا ترس هستند در زندگی دنیا و آخرت با وعده‌های خداوند خوشحال خواهند شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرشهدای دانشجو و دانش‌آموز، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم مازندران روحیه مقاومت و استکبار ستیزی داشتند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

خطیب جمعه ساری به رویداد ۱۷ دی‌ماه سال ۱۳۱۴ اشاره کرد و گفت: در چنین روزی با دستور استکبار جهانی توسط رضاخان داستان کشف حجاب صورت گرفت و بعدها این اقدام به عنوان یک فرهنگ در خانواده‌ها نهادینه و عادی سازی شد.

این مسئول رعایت حجاب را یک فریضه واجب شرعی دانست و ادامه داد: لازم است در این زمینه همه به وظایف خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار به اینکه دنیای غرب سکولاریزم را از ارکان دموکراسی می‌داند اما مجازاتی برای توهین به مقدسات دینی قائل نشده است، اظهار کرد: قانونی که وزیر فرانسه اعلام کرده است بریده از خداست و زیبنده جامعه‌ای اسلامی نیست.

این مسئول ضمن قدردانی از مردم که جانانه مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی را با شکوه برگزار کردند اشاره کرد و ادامه داد: حضور کشورهای مختلف به ویژه کشورهای حوزه مقاومت در سالروز شهادت سردار سلیمانی نشان دهنده روحیه مقاومت است.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: پیام برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی مقاومت و استکبار ستیزی است. ملت ما خواستار تقویت و ادامه راه مقاومت سردار شهید سلیمانی هستند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا