جدیدترین خبر رسمی از کمک هزینه های تئاتری ها

جدیدترین خبر رسمی از کمک هزینه های تئاتری ها

کمک هزینه مصوب شورای حمایت و همچنین کمک هزینه جبران ضرر و زیان ناشی از استفاده ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌های نمایشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به نمایش‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای اجرا شده در سالن‌های خصوصی و دولتی شهر تهران طی پنج ماه نخست سال ۱۴۰۰، به صورت کامل پرداخت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از پرداخت و تسویه کامل کمک هزینه تولید نمایش‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای اجرا شده در سالن‌های دولتی و خصوصی شهر تهران طی پنج ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.
 بر این اساس در راستای حمایت از گروه‌های نمایشی، مبالغ مصوب شورای حمایت به گروه‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای آن‌ها متوقف شده بود بصورت کامل تسویه حساب و همچنین برابر دستورالعمل اعلامی جبران بخشی از ضرر و زیان ناشی از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌های نمایشی (خصوصی و دولتی) مبالغ مربوط به جبران صندلی‌های خالی نمایش‌ها به آن‌ها پرداخت شد.

حدود سیزده میلیارد ریال به گروه‌های نمایشی مصوب شورای حمایت که آثار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای خود را به صورت کامل و یا به دلیل شیوع کرونا به صورت ناقص در سالن‌های خصوصی و دولتی شهر تهران به صحنه آوردند، اختصاص یافت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا