جذب پژوهشگر در قالب امریه سربازی در ایسپا


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از بین واجدین شرایط امریه خدمت سربازی، پژوهشگر و کارشناس نمونه‌گیری و داده‌پردازی جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از بین واجدین شرایط امریه خدمت سربازی، پژوهشگر جذب می‌کند. مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته‌های زیرمجموعه علوم اجتماعی؛ توانایی کار با نرم‌افزارهای آماری به ویژه SPSS ؛ آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های تحقیق (کمی و کیفی) در علوم اجتماعی؛ توانمندی در مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتری (ICDL)؛ تجربه نگارش گزارش‌های علمی و دانشگاهی؛ توانمندی در نوشتن و تدوین پروپوزال؛ اشراف نسبی به پایگاه‌های داده و توانمند در جمع‌آوری اطلاعات در فضای وب، از جمله شرایط متقاضیان عنوان شده است.

زمان اعزام به خدمت داوطلبان باید بعد از اردیبهشت ۱۴۰۲ باشد.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) همچنین از میان دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد رشته آمار، کارشناس نمونه‌گیری و داده‌پردازی در قالب امریه سربازی جذب می‌کند.

مهارت و توانمندی‌های مورد نیاز شامل: آشنایی کامل با روش‌های نمونه‌گیری و پاک‌سازی داده‌ها؛ تسلط کامل بر نرم‌افزارهای SPSS و Office؛ توانایی گزارش‌دهی و ارائه یافته؛ علاقه‌مند به یادگیری و حل مسائل کاربردی اعلام شده است.

 زمان اعزام به خدمت این گروه از داوطلبان نیز باید بعد از اردیبهشت ۱۴۰۲ باشد.

متقاضیان هر دو بخش (پژوهشگر / کارشناس نمونه‌گیری و داده‌پردازی) می‌توانند رزومه خود را به آدرس info@ispa.ir ارسال کنند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا