جزئیاتی درباره نمایشگاه «شهر خانواده»



روابط‌ عمومی شورای فرهنگ‌ عمومی کشور، جزئیاتی درباره برگزاری نمایشگاه «شهر خانواده» که در زمستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای فرهنگ‌ عمومی کشور، درباره برگزاری نمایشگاه «شهر خانواده» در زمستان ۱۴۰۱ که از سوی ستاد نمایشگاه و با اجرا و تصدی شرکت رستاک در حال انجام است، نکاتی به عموم فعالان حوزه مد و لباس و عفاف و حجاب اطلاع‌رسانی می‌شود.

بخش عمده نمایشگاه شهر خانواده که به حوزه پوشاک اسلامی-ایرانی تعلق دارد و با هدف دسترس‌پذیری به لباس عفیفانه برای آحاد جامعه، تقویت تولیدکنندگان برای ارائه محصولات به مردم با قیمت کمتر از بازار، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

تسهیل‌گری و بسترسازی برگزاری نمایشگاه‌ها با رویکرد اسلامی-ایرانی و ایجاد سکوهای فروش دائمی و موقت در تهران و استان‌ها، جزو وظایف ذاتی و قانونی کارگروه ساماندهی مد و لباس تلقی می‌شود، که این دغدغه در نمایشگاه استان‌های همدان و کرمانشاه، و در آینده اصفهان، کرمان و یزد با اجرای بخش خصوصی و ارائه خدمات فرهنگی به‌صورت رایگان یا با کمترین قیمت در دست اقدام قرار می‌گیرد. این نمایشگاه غیرانتفاعی و صرفاً با هدف حمایت از مردم شامل تولیدکننده و مصرف‌کننده شکل گرفته است. کارگروه ساماندهی مد و لباس به‌عنوان نهادی حاکمیتی(متشکل از بازیگران این عرصه)، نقش تسهیل‌گری و تنظیم‌گری را در برگزاری این نمایشگاه به عهده گرفته‌اند. همچنین درباره هزینه تعیین‌شده از سوی میزبان نیز این امر مطلقا مربوط و متعلق به مصلای امام‌خمینی(ره) تهران و خارج از اختیار کارگروه تعیین شده و نرخ‌های آن، پایین‌تر از نمایشگاه‌های مشابه، خصوصاً در مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش‌ رو و تخفیف خاص نیز برای تولیدکنندگان خرد کالای حجاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا