جلسه هیئت ‎مدیره استقلال درپی شکست برابر تراکتور / عضو هیئت مدیره: از نتایج ضعیف ناراحتیم؛ باید بدانیم برنامه‌ریزی ساپینتو چطور بوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با توجه به شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و نتایج اخیر آبی‌پوشان در چند دیدار گذشته، هیئت مدیره باشگاه استقلال یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

در این جلسه همچنین وضعیت کمپ ناصر حجازی هم مورد بررسی قرا خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نتایج ضعیف استقلال در دیدارهای اخیر ناراحت هستیم و هواداران بدانند که پیگیر وضعیت تیم خواهیم بود.

حجت کریمی  درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از نتایج اخیر تیم ناراحت هستیم چون با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد، انتظارها بالاست. پول‌های کادرفنی و دستیاران‌شان پرداخت شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: یکشنبه هفته آینده جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه را در کمپ استقلال برگزار خواهیم کرد و قطعا پیگیر نتایج ضعیف تیم هستیم. باید بررسی شود برنامه‌ریزی‌های استقلال با مدیریت ریکاردو ساپینتو به چه صورت بوده است. مکان این جلسه در حال حاضر در کمپ باشگاه خواهد بود و وضعیت آنجا را نیز بررسی خواهیم کرد اما هواداران بدانند به طور حتم پیگیر نتایج تیم هستیم.

 


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا