جنایات صهیونیستها موجب ترس و واهمه فلسطینی ها نخواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین درپی شهادت دو نوجوان و جوان فلسطینی در شرق قلقیلیه و اردوگاه شعفاط بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: صحنه اعدام دو شهید به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر، جنایتی شرم آور است که مجدداً میزان خونریزی و کشتار عامدانه و خونسردانه در اجرای تصمیمات کابینه فاشیستی و تندروی صهیونیست ها را اثبات می کند.

جنبش جهاد اسلامی در عین حال تاکید کرد که ملت فلسطین علیرغم این جنگ تمام عیار و تخریب منازل مبارزان فلسطینی، تسلیم نخواهد شد و به مقاومت تا زمان آزادی و رهایی پایبند خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی همچنین شهادت این دو فلسطینی را به خانواده آنها و ساکنان اردوگاه جنین و شعفاط به عنوان الگوی قهرمانی و فداکاری تسلیت گفت.

جهاد اسلامی در عین حال تاکید کرد که جنایات صهیونیست ها موجب ترس و واهمه مبارزان فلسطینی که به نبرد خود در رویارویی با جنایات صهیونیست ها تا زمان آزادی سرزمین و مقدساتشان ادامه می دهند، نخواهد شد.

این در حالی است که «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با بیان اینکه جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است، تاکید کرد: ملت فلسطین درباره گزینه مقاومت اتفاق نظر دارند و دشمن نمی تواند خدشه ای در اراده فلسطینیان وارد کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی دچار این توهم شده است که قتل و کشتار و تخریب منازل فلسطینان مانع از ادامه عملیات مقاومت می شود، ولی ملت فلسطین از ۷۴ سال پیش در معرض انواع و اقسام قتل و آوارگی قرار دارند و با این وجود همچنان به مقاومت در برابر صهیونیست ها ادامه می دهد.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا