جوابیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد نامه اختصاص خودرو به اعضای این شورا: خودروهای دبیرخانه فرسوده است؛ درخواست خودرو در این راستا بوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جوابیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد نامه اختصاص خودرو به اعضای این شورا: خودروهای دبیرخانه فرسوده است؛ درخواست خودرو در این راستا بوده

مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جوابیه ای اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف و عزیز ایران اسلامی و همه دلسوزان انقلاب می‌رساند، در ادامه خط دشمنی، نفاق و تفرقه افکنی و خدشه وارد کردن به نهاد‌های فاخر و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، نسبت ناروایی را به اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اختصاص خودرو خارج از نوبت داده‌اند که از اساس دروغ است و وزارت صمت نیز آن را تکذیب کرده است. تاکید می‌شود، هرگز هیچ نوع مکاتبه و اقدامی در خصوص اختصاص خودرو، چه رسد به خارج از نوبت، به اعضاء محترم صورت نگرفته است.

جای توجه دارد که اعضاء محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی از هیچگونه مزایای مادی برخوردار نیستند و در طول ۳۸ سال گذشته از این نوع امتیازات مبرا بوده‌اند. لازم به ذکر است که حتی دبیرخانه شورای‌عالی‌انقلاب‌فرهنگی در چهار سال گذشته و بلکه طی مدت طولانی از هیچگونه خودرو جدید برخوردار نبوده و اکثر خودرو‌های آن دچار فرسودگی شده است که طبق ضوابط حق تبدیل خودرو فرسوده به خودرو نو را دارد و درخواست خودرو در این راستا بوده است.

طی چند ماه گذشته خصوصا در دوره اغتشاشات اخیر، خط تضعیف و تحقیر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعال بوده و به اشکال مختلف رسمی و غیررسمی بر طبل افرایش ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم زده‌اند.

بدیهی است دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیگیری حقوقی بر علیه کسانی که چنین اقداماتی را دنبال می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند و از طریق مراجع حقوقی و قضائی، پیگیر امر خواهد بود.

توصیه می‌کنیم که مواظب توطئه‌های منافقین و دشمنان انقلاب که در فضا‌های متفاوت نفوذ کرده‌اند باشید و نگذاریم نهاد‌های منصوب به رهبر معظم انقلاب را مورد تهاجم ناجوانمردانه قرار دهند.

هدف تهاجم منافقین، اصل انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و ایران عزیز را نشانه گرفته است که زهی خیال باطل.

از خدای متعال عزت روز افزون رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم با عظمت ایران عزیز را آرزومندیم.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا