حاتمی: چیزی از ارزش کاله کم نمی‌شود/ برخی سوت‌های داوران بحث‌برانگیز بود



مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی پس از کسب سومین قهرمانی متوالی تیمش در لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی بسیار سختی بود و از همان ابتدا هم همین موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم. کاله بسیار تیم خوبی است و از جوانان خوبی استفاده می‌کند که دیدید امروز هم چقدر فوق‌العاده کار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره نزدیک‌بودن بازی ادامه داد: اختلاف این قهرمانی فقط یک شوت بود و امکان داشت آن شوت دو امتیازی به سود کاله باشد. به همین دلیل است که چیزی از ارزش‌های تیم کاله کم نمی‌شود. به هواداران این تیم هم به خاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

او درباره تمدید قرارداد خود با این تیم نیز گفت: فعلا تورنمنت بسیار مهم باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم و با تمام تمرکز به سراغ این مسابقات می‌رویم تا ان‌شاءالله یک نماینده خوب برای مردم ایران و خصوصا هواداران گرگانی خود باشیم.

حاتمی گفت: پیش از مسابقات آسیایی باید درباره ماندن یا نماندم صحبت کنیم و آن زمان هم همه چیز به نظر باشگاه بستگی دارد.

او درباره حواشی داوری توضیح داد: بازی یک جاهایی به چالش کشیده شد و برخی سوت‌ها بحث‌برانگیز بود اما در مجموع شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم و تیم داوری بودیم.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا