حاج قاسم سمبل شکست آمریکاست


ایسنا/مرکزی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است گفت: حاج قاسم سلیمانی یک تنه همه دنیا را شکست داد، حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا است به‌همین سبب در اغتشاشات عکس او را آتش زدند، آنها نمی‌خواهند حاج قاسم سمبل پیروزی باشد.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان ۱۲ دی در ویژه برنامه ارتحال آیت الله مصباح یزدی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر در سراسر کشور، حساب بیش از ۹۰ درصد از جوانان باید از باقی افراد اغتشاشگر جدا شود.

وی با طرح این سوال که چرا این اغتشاشات در کشور اتفاق افتاده است افزود: برخی آدرس غلط می دهند و  دلیل اغتشاشات را مسائل اقتصادی مطرح می کنند اما در هیچ شهری اغتشاشگران شعار اقتصادی سر ندادند و انگیزه آنها اقتصاد نبود که این نشان می دهد اینها نماینده مردم نبودند.

وی با تاکید بر اینکه منشا خارجی داشتن اغتشاشات واضح است، اضافه کرد: شواهد و دلایل زیادی درخصوص این موضوع وجود دارد که اثبات آنها نیاز به اصرار و دلیل ندارد و نقش آمریکا و اسرائیل در  این اغتشاشات مشخص است.

نبویان ادامه داد: اغتشاشگران پرچم سیدالشهدا و امام رضا(ع) و خیمه حضرت زهرا(س) و قرآن را به آتش کشیدند و نمی توان باور کرد که اینها کار شیعه و سنی و ملی گرایان باشد. آتش زدن قرآن با فرماندهی آمریکا به این معنی است که مشکل اصلی آنها با اصل قرآن و اسلام است و مسائل اقتصادی بهانه است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز دست بردار نیست چراکه مشکل آنها اصل اسلام است و می خواهند آن را نابود کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شاگرد آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: باید کاری کرد که آمریکا و اسرائیل و امثالهم عصبانی شوند، آنوقت است که کار صالح انجام داده ایم. اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌ دنبال داشته باشد آنجا عمل صالح انجام می شود، آمریکا می‌خواهد ما زیر سلطه او باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.

وی بیان کرد: تمام دنیا در چنگ آمریکا است، حق وتو دارد، سازمان ملل را در کشورش دارد و ارزش دلارش در دنیا سرآمد تمام واحدهای پولی است و ما در مقابل چنین قدرتی ایستاده‌ایم. آمریکا با اسلام ما نمی‌تواند کنار بیاید و از ابتدای انقلاب با هزاران ترفند برای مقابله با اسلام وارد شد اما هر بار شکست خورد.

نبویان افزود: آمریکا بارها در مقابل ملت ایران شکست خورد در حالی که ملت ایران هیچکدام از مولفه های قدرت آمریکا را ندارد.

نبویان اضافه کرد: فرانسه، انگلیس و کشورهای دیگر در ۸ سال دفاع مقدس پشت آمریکا ایستادند اما در نهایت ایران پیروز میدان شد. به جرات می توان گفت ملت ایران شکست ناپذیرند.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی و شاگرد آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک تنه همه دنیا را شکست داد، حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا است به‌همین  سبب در اغتشاشات عکس او را آتش زدند، آنها نمی‌خواهند حاج قاسم سمبل پیروزی باشد.

نبویان با بیان اینکه آمریکا از هیج اقدامی برای تحریم ایران فروگذار نکرده اظهار کرد: ایران در حوزه های مختلف از جمله هواپیمایی، کشتیرانی و … تحریم است و این تحریم ها همه از سوی آمریکا است که تمام تلاش خود را برای زمین زدن اسلام و ایران بکار گرفته است اما قطعا آمریکا شکست خواهد خورد و ملت ایران آمریکا را زیرپا خواهند گذاشت. حاج قاسم به جنگ ظلم رفت چراکه مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است، بیان کرد: دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق یمن، سوریه و.. شکست خورد و این یعنی خدا از آمریکا قوی تر است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ده ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به این شکست اذعان کردند.

نبویان در ادامه با تاکید بر نقش اساسی رهبری در موفقیت کشور و پابرجا ماندن انقلاب و با بیان اینکه هر جا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم به اوج قله رسیدیم، گفت: سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا