حذف زنان بارسلونا از جام حذفی با وجود پیروزی ۹ گله!

تیم فوتبال زنان بارسلونا با وجود پیروزی ۹ گله برابر اوساسونا در جام حذفی فوتبال این کشور، به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، تیم فوتبال زنان بارسلونا موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، با ۹ گل اوساسونا را شکست دهد و راهی دور بعد شود اما فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل استفاده “بلوگرانا” از بازیکن غیرقانونی، این تیم را حذف کرد.

بارسایی‌ها ابتدای فصل، گیسه فریرا، مهاجم فصل قبل مادرید CFF را جذب کرده بودند اما این بازیکن در آخرین دیدار فصل قبل خود در کوپا دلا رینا، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شده بود و برای نخستین بازی‌اش در این مرحله محروم بود اما سرمربی بارسا به او بازی داده و حتی این مهاجم یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. یک مربی اسپانیایی به اسم کریستین ویرا این موضوع را فاش کرد و اوساسونا نیز با شکایت از تیم حریف سبب شد تا بارسایی‌ها با وجود پیروزی ۹ گله در جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار رود.

حذف زنان بارسلونا از جام حذفی با وجود پیروزی ۹ گله!

گیسه در دیدار فصل قبل خود برابر اسپورتینگ اوئلوا از زمین مسابقه اخراج شده بود و تیمش نیز با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرده بود.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا