حسن یزدانی و ۵ آزادکار ایران رقبای خود را شناختند



مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی برگزار شد و
شش آزادکار ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۶۱ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دانیل دیشازر از آمریکا و گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان قرار می گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که با شرکت ۲۱ نفر برگزار می شود، یونس امامی در دور نخست با کوجیرو شیگا از ژاپن پیکار می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف تایموراز سالکازانوف از اسلواکی می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول با پی لانگ لی از چین کشتی می گیرد و در صورت برتری مقابل این حریف در دور بعد به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۶ کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابوبکر آباکاروف از آذربایجان و تاریل گافرینداشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر دارد، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نیشان راندهاوا از کانادا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده ابراهیم جیفتجی از ترکیه و بنجامین هونیس از ایتالیا می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور اول با میلان کورسوگ از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کامیل کوسیولک از مجارستان و آبراهام کونییدو از ایتالیا می رود.

برنامه مسابقات ۶ آزادکار ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه:

ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۱(رضا اطری)، ۶۵، ۷۰، ۷۴(یونس امامی) ۸۶(حسن یزدانی) کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال ۵۷ ، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه:

ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۷۹(علی سوادکوهی)،۹۲، ۹۷(امیر علی آذر پیرا) ۱۲۵(امیرحسین زارع) کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال اوزان ۷۹ ، ۹۲ ، ۹۷ ، ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا