حماسه سازی مردم موجب ناتمام ماندن توطئه دشمنان شد


ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه سازی‌های مردم در مقابل تهاجم و توطئه‌های دشمنان و ناکام ماندن آنان در اجرای نقشه شوم‌ آنان، اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت انقلابی و مسئولان قدر این ملت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کرده و تصمیم درست بگیرند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز حماسه ششم بهمن آمل که در سالن الغدیر سپاه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: غائله ششم بهمن شهر هزار سنگر آمل مظهر خیر و شر و بارز حفظ وفای به عهد است.

وی با اشاره به اینکه مردم آمل با بصیرت و آگاهی شهر را سنگربندی کرده و به موقع نقشه منافقان، گروهک‌های چپ‌گرا و کمونیست را خنثی کردند، گفت: منافقان کوردل فکر می‌کردند با استقبال مردمی مواجه می‌شوند، یعنی همان خیال خامی که اغتشاشگران در کودتای ۲۸مرداد داشتند؛ اما مردم فراتر از مناسبات دشمنان حرکت می‌کنند که نشان دهنده میزان بالای عهد و پیمان مردم به انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه سازی‌های مردم در مقابل تهاجم و توطئه دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: حماسه‌های نو به نوی زیادی داریم؛ به دشمنان اعلام می‌کنیم باید این خواب را به گور ببرید، این ملت بر عهد و میثاقی که با خدا، ولی فقیه و شهدا بسته‌اند پایدار می‌مانند.

این مسئول، تصریح کرد: امیدواریم دولت انقلابی و مسئولان قدر این ملت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کرده و تصمیم درست بگیرند.

آیت‌الله لائینی افزود: به‌رغم خدمات کلان دولت سیزدهم این مشکلات مردم را اذیت می‌کند و مسئولان باید جانانه در فکر رفع مشکلات جامعه باشند و آنها را حل و فصل کنند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا