حمایت شرکتهای قطار شهری کشور از قطار ملی مترو و ریل ملی


در نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور بر حمایت از تولید انبوه قطار ملی مترو و ریل ملی تأکید شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) اعلام کرد که نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور به میزبانی شرکت قطار شهری مشهد برگزار شد و در این جلسه مهندس “مهدی کوهی” مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خبرهای خوبی در مورد تولید انبوه ریل ملی با خود به همراه داشت.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو)، در نشست اخیر اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور، موضوعات مهمی مطرح و به بحث وگفتگو گذاشته شد که از آن جمله می‌توان به حمایت از تولید انبوه قطار ملی مترو و ریل ملی اشاره کرد.

قطار ملی مترو مراحل پایانی تست‌های فنی خود را پشت سر ‌گذاشته و امید می‌رود امسال در خط تولید شرکت واگن‌سازی تهران قرارگیرد. ریل ملی نیز از جمله افتخارات صنعت فولاد کشور می‌باشد که توسط شرکت ذوب آهن اصفهان تولید و فناوری آن بومی‌سازی شده‌است. این شرکت همچنین به دانش تولید چرخ و محور، سوزن ریل و سایر ملزومات صنعت حمل و نقل ریلی دست‌یافته و عملاً کشور را در این زمینه از واردات کالاهای خارجی بی نیاز کرده‌است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو)، در نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور، مسائل و مشکلات مشترک شرکت‌های قطار شهری در کلانشهرها، یکپارچه سازی ساختار اداری آنها و همچنین تعدیل نرخ سود اوراق مشارکت مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

بازدید از خطوط چهارگانه قطار شهری مشهد نیز پایان بخش جلسه اخیر اعضای هیات مدیره اتحادیه بود.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا