حمله سایبری به کارخانه های مواد شیمیایی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، یک گروه هکری موسوم به «نیروی سایبری قدس» به کارخانه های مواد شیمیایی در اراضی اشغالی حمله کرده و به کارکنان آن پیام هشدار آمیز ارسال کرده است.

گروه هکری مذکور، کارکنان کارخانه‌ ها را تهدید کرده است که با ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان، بدنشان با مواد شیمیایی ذوب خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در پیام هشدارآمیز گروه هکری «نیروی سایبری قدس» آمده است: پیام ما به شیمی ‌دانان شاغل در کارخانه ‌های مواد شیمیایی این است که این شغل را رها کنید و به دنبال شغل جدیدی باشید، البته توصیه می کنیم به دنبال مکان جدیدی باشید که ما در آنجا نباشیم، اما متاسفانه ما همه جا هستیم. تأکید می‌ کنیم که فعالیت شما در کارخانه ‌های شیمیایی زندگیتان را به خطر می‌اندازد. ما به هیچ عنوان دفعه آینده در ذوب کردن بدن‌هایتان با مواد شیمیایی تردید نخواهیم کرد. تاوان هر گونه جنایت علیه فلسطینیان خون شماست، ما همه جا هستیم.

حملات هکری علیه زیرساخت‌ها و تأسیسات رژیم صهیونیستی همواره تکرار می‌شود و در مردادماه امسال نیز گروهی از هکرهای طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» اعلام کردند که وب سایت‌های بندر ایلات و بندر اشدود را مورد حمله قرار دادند. این هکرها از آسیب کلی به زیرساخت‌های این بنادر و وب سایت‌های آنان خبر دادند.

حملات سایبری و هکری علیه زیرساخت‌های رژیم صهیوینستی طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته و تقریباً هر هرهفته بخشی از مناطق اشغالی فلسطین هدف حملات سایبری هکرها قرار می‌گیرد. در چند ماه گذشته نمونه‌های فراوانی از حملات سایبری به مراکز مهم صهیونیستی از سوی مقاومت علنی شده است.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا