خانه‌ مجریان عملیات‌ از سوی رژیم صهیونیستی مصادره خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته اعلام کرد که درصدد مصادره املاک و خانه‌های مجریان عملیات‌های مقاومتی و انتقال آن به خانواده‌های صهیونیست‌های کشته شده است.

روزنامه هاآرتص در این باره گزارش داد که اسموتریچ همچنین خواستار کوچاندن خانواده مجری عملیات سلوان به نوار غزه و مصادره املاک و دارایی‌های آن‌ها شده است.

اسموتریچ در این باره عنوان کرد که اگر این خانواده به طور کامل به غزه تبعید شده و تابعیت آنان لغو شود و حقوق اجتماعی هم از آن‌ها سلب شود، خانه آن‌ها تخریب می‌شود و دارایی‌هایشان هم مصادره شده و به خانواده‌های کشته شدگان عملیات‌های مقاومتی انتقال داده می‌شود.

گفتنی است روز گذشته منابع صهیونیستی از تصویب ۶ دستور از سوی کابینه نتانیاهو علیه خانواده‌های مجریان عملیات شهادت طلبانه خبر داد. کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از تصمیمات را در خصوص اقدام علیه تحولات اخیر و حامیان آنها اتخاذ کرد.

براساس این تصمیمات خانه فلسطینیانی که عملیات علیه اسرائیلی‌ها انجام داده اند به منظور آماده سازی برای تخریب فوراً پلمپ می‌شود. همچنین این خانواده‌ها از حقوق و سایر مزایا محروم می‌شوند. عدم صدور شناسنامه برای خانواده‌های مجریان عملیات از دیگر مصوبات این نشست بود.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا