خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی پس از تصادف به کما رفت



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار پیشین خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد ظهر روز شنبه پس از تصادف به شدت آسیب دید و به کما رفت.

«منصور زرگر» که تا سال گذشته(حدود ۱۶ سال) خبرنگار خبرگزاری ایرنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بود، ظهر روز شنبه ششم خرداد ماه ۱۴۰۲ بر اثر تصادف با خودروی پژو پارس به شدت آسیب دید و به کما رفت.

زرگر سال گذشته نیز بر اثر تعدیل نیرو، کارش را در خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد از دست داده بود. این خبرنگار که خوش‌رویی، رفتار آرام و شوخ‌طبعی او در خاطره همه خبرنگاران و مدیران کهگیلویه و بویراحمدی از یاد نخواهد رفت، در یک سال گذشته به سختی زندگی می‌گذراند. زرگر در این سال‌ها پای ثابت نماز جمعه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و در طول یک دهه پیش گزارش‌های او از نماز جمعه را اغلب مردم کهگیلویه و بویراحمد خوانده‌اند.

تلاش‌های بسیاری برای بازگشت او به کار انجام شده بود، اما متأسفانه زرگر نتوانست به کارش در ایرنا برگردد.

گفته می شود طی یک سال اخیر، زرگر تنها با یارانه ای که دریافت می کرد، زندگی می‌گذراند.

سید داود موسوی منش، رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: منصور زرگر، از خبرنگاران باسابقه استان کهگیلویه و بویراحمد که چند سال سابقه فعالیت در خبرگزاری ایرنا داشت، ظهر امروز در پی تصادف رانندگی و برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با وی دچار آسیب شدید شده، به کما رفت و هم اکنون در بخش آی سی یوی بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.

وی از مردم خواست باتوجه به حال وخیم این خبرنگار برای شفا و سلامتی او دعا کنند.

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود منصور زرگر بر اثر حادثه‌ای که ظهر امروز در شهر یاسوج برای او رخ داده، به شدت آسیب دیده است و در حال حاضر با هوشیاری پایین در بخش آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است و محتاج دعاست.

انتهای پیام 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا