خداحافظی کاپیتان از نفت آبادان پس از ۱۲ سال!



ایسنا/خوزستان کاپیتان سابق نفت آبادان با بیان این که «در تیمم همیشه ته صف بودم اما همیشه سکوت کردم»، از مردم آبادان خداحافظی کرد. 

حسین بغلانی مدافع و کاپیتان سابق صنعت نفت آبادان که در تمام دوران خود و با وجود مشکلات بسیار زیاد این باشگاه، در آبادان ماند و جزو وفادارترین بازیکنان ایرانی لقب گرفت، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با مردم آبادان خداحافظی کرد. او قرار است از این پس در تیم لیگ یکی خیبرخرم آباد توپ بزند. 

بغلانی که از قدیمی ترین بازیکن آبادانی‌ها است، از سال ۱۳۸۹ تا امروز به مدت ۱۲ سال در جمع طلایی‌پوشان حضور داشته است.

بخشی از متن خداحافظی بغلانی از مردم آبادان را در ادامه می خوانید:

«همیشه از ابتدای آمدنم در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی را می دیدم. اکنون شد آنچه نباید می شد.

من حسین بغلانی تمام این مدتی که در تیم محبوب شهرم بودم بدون هیچ چشم داشتی سعی کردم برای تیم شهرم خدمت کنم، مدیران قبلی و فعلی و بازیکنانی که مرا می شناختند می دانستند بدون هیچ بهانه ای قراردادم را امضا می کردم چون دلیلی نمی دیدم برای برای خانه خودم نرخ مشخصی تعیین و تکلیف کنم.

با تمام نداری ها و کمی ها ساختم و خم به ابرو نیاوردم.  اکثراً فکر می‌کردند کاپیتان بغلانی برای خودش برو بیایی دارد ولی دریغ از کوچکترین احترام.  بغلانی سال های آخر ته صف بود و کسی نگفت بفرما جلوی صف. به رسم یادبود برای ما قابی با شماره ۱۵ منتشر شد که همه گفتند کار زیبای باشگاه صنعت نفت است در صورتی که…

چند سال سکوت کردم به خاطر آرامش و به خاطر دلخوشی هوادار چون مطمئن بودم تمام کمی ها و کاستی ها بر سر حسین بغلانی شکست خواهد شد.

زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.» 

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا